خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

دست غیب ...

دقیقا همان هواپیمایی که روز یکشنبه سقوط کرد را روز پنجشنبه سوار بودم، با همان خلبان و قرار بود باز هم روز دوشنبه سوار باشم. اما باز دست خلقت بر راه خویش عمل کرد و این حادثه هم از کنار گوش گذشت و  باز ثابت شد آنهایی که می خواهند نمانند، تا انتها می مانند و آن ها که مشتاق ماندند، زودتر می روند. یکی گفت عمرت به دنیا بوده، یکی گفت باید شام بدهی برای این بخت و اقبال اما من خبر را که خواندم دلم گرفت، یاد این شعر حافظ افتادم.


پی نوشت: این عکس را بعد از ظهر همان روز گرفتم...

نظرات 1 + ارسال نظر
م.بانو سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام.
زندگی موهبتیست که شاید گاهی اتفاقاتش باب میل ما نباشد.اما ما باید امیدوار باشیم.
روزهاتان سرشار از موفقیت و شادی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.