خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

که روشنی آب را صدا می زد...

دلم برای کسی تنگ است

که آفتاب صداقت را

به میهمانی گل های باغ می آورد

و دست های سپیدش را به آب می بخشید

دلم برای کسی تنگ است

که چشم های قشنگش را

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند

دلم برای کسی تنگ است

که همچو کودکی معصومی

دلش برای دلم می سوخت

و مهربانی را نثار من می کرد

دلم برای کسی تنگ است

...

rose

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسبانو شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی
...

خیلی خیلی ممنون از شعر زیبات
آرامشم تشنه مهربانی توست

همسفرعشق شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

دلم تنگ است برای بهانه ترانه هایم
برای تبسم زندگی ام
برای او که در مرزهای خیالم گل عاطفه می چیند
برای او که زلال تر از باران نگاهم کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.