خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

آهنگ نوشت

مثل یک رنگین کمون هفت رنگ

سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ

ای صمیمی ای قدیمی همقطار
در دل شب شبنم عشقی بکار


شهر شب با مردم چشمک زنش
غصه هامو ریخته توی دامنش

ازدحام کوچه های بی کسی
پر شده از یک بغل دلواپسی


این منم دلواپس بود و نبود
از غم ای کاشها چشمم کبود
تا به کی از آرزوهامون جدا
با تو هستم، با تو هستم، ای خدا


بغچه عشقم همیشه باز باز
جانمازم تشنه راز و نیاز
هم زبونی ها اگه شیرین تره
هم دلی از هم زبونی بهتره

...

_________________________________

آهنگ رنگین کمون / محمدرضا عیوضی / دانلود

تقدیم به همسفر عشق rose

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسبانو چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

به یاد سریال روزگار جوانی افتادم
قشنگ بود

ممنون، سریال روزگار جوانی را ندیدم اما یادمه یک شب (دوره ابتدایی بودم) که رفته بودیم شهربازی نجف آباد، این آهنگ از بلندگو پخش می شد و در ذهنم نقش بست و دیروز بی مقدمه به یادم اومد...
البته الان که دوباره گوش کردم، زیبایی و آرایه های ادبی شعرش برام ملموس و دلنشین بود و ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.