خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

روی آگاهی آب

این چند روزه که رفتند مسافرت و تنهام...

همیشه تنهام، بی تو تنهاتر از همیشه ام.

کسی نیست صدای احساسم را بشنود

کسی نیست که تنهاییمان را با هم قسمت کنیم و بعد بنشینیم لب باغچه از صدای پرندگان سرمست شویم. فضا را پر کنیم از عطر شادی و شعر و ترانه؛ کسی نیست تا سیب قرمز را دانه های انار را با هم قسمت کنیم.

کسی نیست در قلبم، جز...

فقط خدا هست و تو

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسبانو چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

اگر تنهاترین تنها شوی باز خدا جانشین تمام تنهایی هاست...
امیدوارم به زودی از تنهایی بیرون بیایی
ای کاش در این شرایط روحی تنهات نمیگذاشتن و مسافرت را عقب می انداختن
به خدا توکل کن

کسی خیلی از درونم خبر نداره؛ با کسی حرف نمی زنم در مورد خودم. غم هام همه اش برای خودمه.
همیشه برای خودم تنهام و به قولی با خدا که البته حاضر غایب است؛ خیلی وقته که به تنهایی عادت دارم؛ این تنهایی از جنس نبودن کسی نیست. از جنس بودن و حضور در درونه. دیگه فکرش را هم نمی کنم که بخوام از تنهایی در بیام. همین تنهایی را دوست دارم...
من به یک آینه
یک بستگی پاک
قناعت دارم
...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.