خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

امشب ...


از اتاق دیگه داره صدای ویالون میاد، خواهر محترم مدتی هست کلاس ویالون میره و الان داره همون آهنگ معروفی که محمد اصفهانی می خونه "امشب شوری در دل دارم / امشب نوری در دل دارم..." می نوازه، شاید اولین آهنگ با مسمایی هست که می نوازه، قبلا همه اش بی معنی یا حداقل برای من ناآشنا بود. اما سرعت پیشرفتش خیلی خوبه، هوس کردم کلاس برم و من هم یاد بگیرم... ولی شوری و نوری هم در دل ندارم.

امروز یه آهنگ یادم اومد که شب بگذارم روی وبلاگ اما الان که اودم خونه دیگه یادم نیست چی بود...

فکر می کردم زندگی هارمونی بی معنی ایست، وقتی که صدای نامنظم ویالون نوازی تازه کار را می شنوم. وقتی توی ماشین صدای نوسان باد را از زیر پنجره می شنوم...

بگذریم، امشب شب مهتابه...

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

خوبه تمرین خواهر محترم برای شما یه انگیزه بشه.

تا اون موقع هم شور میاد و هم نور انشااله.

زندگی هارمونی داره اما گاهی هم خارج می زنه!

ممنون
احسنت، جمله آخر تشبیه جالبی بود؛

مریم بانو سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.