خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

مه من...

چند وقت پیش از رادیو شنیدم، پشت چراغ قرمز بودم. از بی بی سی، به گمانم برنامه چمدان بود و یکی از ساکنان کشورهای اروپایی که این شعر را می خواند خانمی بود با صدایی نجواگونه و پس زمینه ی آهنگی آرام می خواند. به دنبال شعرش جستجو کردم

"مه من چه دانی از غم جدایی..."


نظرات 2 + ارسال نظر
فتوکده پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 09:47 ب.ظ http://photokade.com/

زندگی بافتن یک قالی است نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده است تو در این بین فقط میبافی
نقشه را خوب ببین !!! نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند

به فتوکده سر بزنید مطمئنن خوشتان میاید

اگر خوب بود ما رو به نام

فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت

لینک کنید و از تماس با ما در سایت خبر بدید

کارت پستال تبریک شب یلدا

کارت پستال های عاشقانه در برف و غمگین و تبریک تولد و ...

یاسمین پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

آخییییییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.