خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

یک شب ...

چند شب پیش در جوار دکتر بودیم، از اصفهان می رفت تهران هم برای تدریس و هم برای کار و دانشجویان قدیمش مراسمی ترتیب داده بودند، جوان ترینشان من بودم! هدیه ای مشترک خریداری شد و در مهمانـسرای عباسی، شبی شد که به راستی در دل تاریخ نشست... دکتر که از راه رسید، نیک تحویل گرفت، ظاهرا من از همه کمتر سعادت دیدار نزدیک داشتم و دکتر نیکو مصاحفه و روبوسی کرد و سراغ از دوری و غیبتم گرفت... بحث از همه جا رفت و از خاطراتش در سازمان برنامه تا سال هایی که به مصیبت مدیریت گذشت، سعادت مجاروت بود و سخن و گلایه هایی که شاید هم کمی زیاده رفت و در پایان عکس یادگاری؛ گفت که الان هدفش از قبول مدیریت، این است که باری از مملکت بردارد و بعضی اصلاحات اساسی که شاید مقدمه روند نیکویی برای آینده سرزمین باشد و توشه ای برای آخرتش که دیریست "آردش را بیخته و الکش را آویخته" و هر روز که می آید شاید آخرین روز عمرش باشد؛ درد و دل هایش بیش از ما بود و امیدش هم فزون تر. آخر بار گفت، یکی از استثنایی ترین شب های به یاد ماندنی عمرش شد این شب و گفت معدود زمان هایی است که برای همیشه در ذهن آدمی بی کاستی و به شیرینی ثبت می گردد، مانند شب ازدواج...

دلم فسرد...


نظرات 2 + ارسال نظر
رادیو هنر دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.radiohonar.com

سلام
دوره‌ی جدید فعالیت و پخش «اولین رادیو آنلاین هنری ایران» آغاز شد!
از شما دعوت می‌کنیم برای شنیدن این رادیوی اینترنتی که برای اولین بار در ایران هم می‌توانید از طریق گوشی همراه خود به طور 24 ساعته صدای «رادیو هنر» را بشنوید!

24 ساعته موسیقی بشنوید!

مریم بانو یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 05:55 ب.ظ

بازم میگم باید از این حالت فسردگی بیرون بیاین.
و باز هم شما گوش نگیرین.

- - - - -- -
همیشه اتفاقاتی برای خاطره شدن هست.
شبهای خاطره انگیز زندگیتان افزون باد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.