خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

به‌ آلبوم‌، شبی‌ تا سحر نظر کردم ...

 

 




سری به آلبوم عکس های قدیم زدم تا عکسی را به سفارش یک دوست پیدا کنم؛ این آلبوم را هم دیدم. لابلایش عکس هایی هم از آشنا بود، بعد از دو سال و یک روز و آخرین دیدار، آخرین نگاه، عکس ها سخن می گویند... ، راستی امروز چند قطره ای باران هم بارید، باران همیشه حس خاصی دارد...


دیشب از تهران بر می گشتیم، هر دو خوابمان گرفته بود؛ به همکار گفتم نگران نباش، من اگر باشم اتفاقی نمی افتد لااقل تا 80 سال را تضمینی عمر می کنم... باقی اش ماند گفتنش که بگویم دلیلش چیست! معمولا آن ها که می خواهند بروند به زور می مانند و از این جام بیشتر می نوشند...


پی نوشت: عنوان شعر سیاهه عمر از محمد ابراهیم باستانی پاریزی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.