خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

آهنگ نوشت

امشب فیلمی درباره ناصرالدین شاه را در برنامه آپارات دیدم. آهنگ پایانی  زیبا بود ...


دامن‌کشان ، ساقی می‌خواران        از کنـار یاران        مست و گیسوافشان ، می‌گریزد
 درجـام می ، از شــــرنـگ دوری      و زغم محجوری      چون شرابی جوشان ، می بریزد
                                                ....................
                           دارم قلبی        لرزان ، زغمش        دیده شد نگران
دامن‌کشان ، ساقی می‌خواران          از کنـار یاران         مست و گیسوافشان ، می‌گریزد
                     { دارم چشمی      ‌گـریـان ، به‌رهش      روز و شب بشمارم ، تا بیاید .....
                                                ....................
          آزرده دل ، ازجفای یاری        بی‌وفـا دلداری        ماه افسونکاری ، شب نخفتم
  با یادش تا ، دامن ‌از کف دادم      شد جهان از یادم      رازعشقش را در ، دل نهفتم
                                                ....................
                             از چشمانش ریزد به‌دلم ، شور عشق و امید
                   دامن از کف دادم      شد جهان از یادم      راز عشقش را در ، دل نهفتم
                     { دارم چشمی      ‌گـریـان ، به‌رهش      روز و شب بشمارم ، تا بیاید .....

نظرات 1 + ارسال نظر
م.بانو جمعه 21 شهریور 1393 ساعت 11:16 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.