خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...
خانه دوست

خانه دوست

رویش عشق سرآغاز کتاب من و توست...

زندگی 2



و شب هایی که نمی دونی از چی هست این هوا و این حال... فقط چشم هات را تنگ می کنی تا و زودتر به خواب میری تا حکایت کوتاه تر بشه



شاید هم باید بشینی و افق را نظاره کنی؛ شاید از ورای ابرها، جایی در میان فرداها، بیرون از رویاها ظهوری داشته باشه...



پی نوشت: یک قطعه ی ویالون

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسبانو دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

سخت نگیرید تا افکار مثبت بر منفی غلبه کنه

پارسبانو دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد

دنیا چو هست بر گذر این نیز بگذرد

ممنون، شعر تفکربرانگیز و خیام گونه ایست...
غم نیست واقعا، یه چیز دیگه است، اصلا یه حال دیگه ای هست، با غم خیلی متفاوته.
بگذریم...
نمی دونم الان چرا یاد این شعر حافظ افتادم، می خواستم پست بنویسم براش ولی بی خیالش...:
گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو، گفتا اگر برآید...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.